Kirpputoritapahtuma ja temppurata la 9.4.2022

16.3.2022

Nyt on hyvä aika koluta kaapit ja varastot ja laittaa ylimääräiset lastenvaatteet, vaatteet, lelut, tavarat ja lastentarvikkeet kiertoon, sillä MLL Kokemäki järjestää yhteistyössä Kokemäen vapaa-aikapalveluiden kanssa kevätkirppiksen!

Kevätkauden kirppis järjestetään koulukeskuksen yläsalissa lauantaina klo 10-12. Myyjät pääsevät paikalle klo 9 alkaen.

Yläsalissa on kirpputorin ajan temppurata. Tapahtumassa on mm. NOSH ja me&i edustajat.

Pöytämaksu jäsenille 0 € ja ei-jäsenille 5€, joten nyt on hyvä aika liittyä MLL Kokemäen jäseneksi! Pöytävaraukset 4.4. mennessä osoitteeseen kokemaen.yhdistys@mll.fi.

Mukana myös puffet, josta voi shoppailun lomassa ostaa kahvia/teetä/mehua sekä pientä makeaa ja suolaista purtavaa.

Tervetuloa myymään sekä tekemään löytöjä tai vaan temppuilemaan!